duochjagemil.blogg.se

Vår gemensamma resa- Du och jag Emil

Mysdag i Stockholm

Publicerad 2014-05-15 09:31:54 i Allmänt,

Jag och Alva hade en riktigt mysig dag i Stockholm igår. Vi shoppade först lite i Kista innan vi mötte upp Linda för en fika i Gallerian. Vi sågs i 1,5h innan hon var tvungen att gå tillbaka och jobba. Jag satt kvar och inväntade att Alva skulle vakna så hon skulle få mat. Hon sov nämligen från att vi lämnade Uppsala till att vi fikat färdigt 3,5 h senare. Efter att matning och blöjbyte utförts guck jag upp och sa hej på kontoret. Det blev dock sista gången jag visade mig där på länge. Vi stannade bara en kvart och begav oss sedan till Solna för att träffa Monika. Det var som vanligt supermysigt. Alva fick det dock lite kämpigt på hemvägen. Hon började skrika innan vi hoppade på tåget och slutade när vi kom hem. Från början var hon endast missnöjd med sista biten var hon riktigt ledsen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela