duochjagemil.blogg.se

Vår gemensamma resa- Du och jag Emil

Disputation

Publicerad 2014-05-24 20:18:19 i Allmänt,

Igår disputerade min vän Emma på KI i Stockholm. Hon var jätteduktig och jag är jätteimponerad över det hon presterat. Vi hade en del logistik kring barnen för att få ihop vårt schema då Niklas samtidigt skulle till Grinda för en återträff. Alva fick följa med mig när Emma försvarade sin avhandling och hon skötte sig strålande. Hon var dock inte lika imponerad som jag. 



 Tack snälla Monika för att du ville umgås med Emil och att du gör det så bra! 




Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-05-26 22:33:09

Mysigt att få umgås med hunden också!

Svar: Ja bra att han får den erfarenheten av djur
Elin Rhöös

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela