duochjagemil.blogg.se

Vår gemensamma resa- Du och jag Emil

Tjejhelg i Umeå

Publicerad 2014-08-29 08:25:12 i Allmänt,

Förra helgen var jag och Alva i Umeå och hälsade på vänner. Det var supermysigt och roligt att få introducera dem för Alva. Självklart lite tråkigt att inte mina killar var med upp men vi fick skjuts av dem till flyget och hämtning också och det är ett utflyktsmål Emil verkligen gillar. De stod och tittade på flygen som lyfte och landade. Verje plan var det moster och Cede som satt i. Haha han tror nog att de inte för annat än flyger. 


På morgonen innan vår resa hade vi lite dans hemma. 

Jag och Alva sov hos Linda i stugan. Vi var självklart inne i stan på dagarna. Jag fick låna en barnvagn av snälla Hanna Lu och Linda hade ordnat ett babyskydd. Helt perfekt när jag hälsar på Linda. Hon planerar hela helgen efter lin smak. Det var verkligen en jättemysig helg där vi hann med mycket. En dag hos Sofia där även Anna kom ut, ett par träningspass, sitta och mysa vid havet, grillning vid havet, kvällshäng hos en beachkompis till Linda mm. Jag är så nöjd med helgen. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela