duochjagemil.blogg.se

Vår gemensamma resa- Du och jag Emil

Några dagar ifrån mina prinsar...

Publicerad 2013-09-04 06:18:21 i Allmänt,

Sitter nu i lounchen på Arlanda. Glad över att trafikstörnngarna ej hunnit börja pga stort besök som det står på alla skyltar längst E4:an. Kul med Obama på besök men frågan är väl också, vad ska han göra här? Träffa stadsministern.... Har han inte någonting viktigare för sig? Har vi tjatat så många år och nu när hans besök med Putin avblåstes men ändå har "vägen över" vårt land innan han ska till Ryssland kanske han lika väl kunde passa på. 
 
Jaja jag ska på kurs i Lund under tre dagar. Kommer bli väldigt lärorikt men jag kommer sakna mina fina prinsar som är hemma. hade gärna haft eftermiddagarna med dem på gården. Denna sensommar är underbar.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-09-04 09:42:28

Imorgonbitti kommer jag att få rå om
den lilla prinsen. Ska bli så kul. Kl 13 idag ska jag o en klasskamrat åka med Eckerölinjen o äta smörgåsbord. Vilket väder vi har. Blir nog en mysig resa på Östersjön.

Kram

Svar: Hoppas resan blev kanon.
Elin Rhöös

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela