duochjagemil.blogg.se

Vår gemensamma resa- Du och jag Emil

Första stegen!

Publicerad 2013-09-07 18:17:43 i Allmänt,

Idag har Emil gått sina första steg. Jag missade tyvärr detta då jag varit i Stockholm och hejjat på vänner som sprungit tjejmilen. Emil har rest sig upp själv utan hjälp av varken Niklas eller något annat att hålla sig mot och sedan fint och kontrollerat gått 10 steg i rad. Detta upprepades flera gånger under dagen. Trodde det skulle börja med ett par steg men icket! Nu är han stora killen:)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-09-08 00:11:17

HURRA! Grattis Emil. Kul att han klarade det innan 1-årsdagen. Det var verkligen inte långt bort sist vi sågs så kul att han tagit mod till sig och göra det på riktigt :)

Stor kram från moster!

Svar: Tack! Ja han har varit så nära så länge så nu är han väl vågade släppa gick det med en väldans fart.
Elin Rhöös

Postat av: Eva

Publicerad 2013-09-08 13:12:01

Grattis lilla charmtroll. Såg när han var hos mig i fredags att det inte var långt borta.

Kramar

Svar: Tack. Ja det var på tiden. Han har varit nära länge.
Elin Rhöös

Postat av: Ina

Publicerad 2013-09-08 16:23:36

Grattis Emil! Duktig du är!!! Moster är så stolt över dig!

Puss och kram

Svar: Tack! Kommer snart och visar upp mina nya kunskaper:)
Elin Rhöös

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela