duochjagemil.blogg.se

Vår gemensamma resa- Du och jag Emil

När ingen annan är uppe

Publicerad 2013-11-23 22:01:43 i Allmänt,

Idag gick Emil upp riktigt tidigt. Emil ville inte somna om efter blöjbyte 4.30 och då var det Niklas som fixade och jag fick sova kvar. När klockan var 6 gick jag upp och åt frukost med mina killar men sedan blev det skiftbyte. Niklas somnade snabbt och vi såg lite barnprogram, lekte tittut bakom gardinen och Emil fick stolt visa upp vilka kroppsdelar han lärt sig. Var hans fötter är och vilken tå som är stortån har han full koll på... 

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2013-11-24 20:52:04

Du och Niklas är grymma:) Jag fattar inte hur ni orkar gå upp så tidigt. Massa styrkekramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela