duochjagemil.blogg.se

Vår gemensamma resa- Du och jag Emil

Instängd på coop

Publicerad 2013-11-21 20:23:12 i Allmänt,

Idag när vi handlade var helt plötsligt Emil helt borta. Vi letade i flera gångar i närheten av var vi befann oss men han var ingenstans. 

Precis innan han försvann hörde jag en dörr gå igen. Emil har en  förkärlek att stänga igen dörrar med sig själv innanför. När vi inte hittade honom tog jag mig till dörren som var i närheten och kikade in. Emil stod där hur glad som helst och tittade upp på mig. Han var helt ensam i Coops bageri. Tur att han är en modig krabat. 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-11-21 20:50:19

Vilken tur att du tittade bakom dörren. Han ville säkert leka tittut.

Svar: Ja precis. Ett av få ord han kan säga:)
Elin Rhöös

Postat av: Jennifer

Publicerad 2013-11-22 09:40:32

Bad läskigt men vad skönt att ni hittade honom snabbt och att han var glad:)

Postat av: Ina

Publicerad 2013-11-22 19:43:32

Lill-skrutten. Tur att han inte förstår att sånt är läskigt :)

Postat av: Ina

Publicerad 2013-11-22 19:43:35

Lill-skrutten. Tur att han inte förstår att sånt är läskigt :)

Postat av: Anna

Publicerad 2013-11-23 07:30:01

Det lär inte vara första gången han skrämmer er... Grattis också till första ordet, visste inte att han kunde säga tittut :)

Bäst jag övar honom på "Anna" när jag kommer :)

Stor kram till er alla tre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela