duochjagemil.blogg.se

Vår gemensamma resa- Du och jag Emil

Besök i Linköping

Publicerad 2013-08-25 19:03:00 i Allmänt,

Förra helgen var vi och hälsade på moster Anna. Emil tyckte det var kul att komma ut på äventyr. Vi tog tåget dit. Han var jättestolt att få sitta på ett eget säte.... Den lilla tid han väl satt ner. Han höll låda från att vi klev på till att vi klev av. Sökte kontakt med allt och alla, lät som en bil, nöp folk i foten, lekte tittut, hoppade i vagnen, slog i bordet, han dra till sig en ipad av kvinnan mitt emot mm. Det var en upplevelse kan jag lova.  
 
Väl hos Anna fick vi jättegod chiliconcarne och sedan var de läggdags för Emil. Han somnade på direkten. Jag var också supertrött så det blev en tidig kväll för mig med. 
 
På fredagen han vi först jobba endel (turades om med Emil) samt besökte lekparken. Superroligt. Träffade där en tjej som är "låtsassyster" med en bra vän till mig i Umeå och som jag spelat innebandy i samma klubb som. Väldigt otippat men skoj.
 
På lördagen var vi och tittade på en träningsmatch som Annas korplag spelade mot ett div 2 lag. Emil älskade att vara i hallen och stöka. 
 
På söndagen blev det träning, promenad till stan och lek hemma innan vi åter fick uppleva "Emilshow" på hemresan. 
 

Kommentarer

Postat av: Ina

Publicerad 2013-08-26 21:37:04

Låter som en mysig helg! Hade gärna varit med! Snart ses vi igen. Längtar ihjäl mig!

PUSS

Svar: Snart kommer vi! Ska bli så roligt. Puss
Elin Rhöös

Postat av: Anna

Publicerad 2013-08-26 22:40:46

Det var himla mysigt med besök! Ni är välkomna fler gånger :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela