duochjagemil.blogg.se

Vår gemensamma resa- Du och jag Emil

Första biobesöket

Publicerad 2015-04-08 08:07:16 i Allmänt,

Under påsken har Emil varit på sitt första biobesök. Vi besökte Fyrisbiogragen med Emils bästa kompis Benjamin och hans mamma Fama.
Det var verkligen supermysigt och Emil var så duktig. 
Vi såg Alfons, uppdelat i tre småfilmer och totalt 45 min. Han ville hela tiden se mer.

Sedan blev det ett besök på Ovandahls konditori. Även det supermysigt och jätteuppskattat. 

Alva hade sin dagliga sovstund under samma tid så hon fick stanna hemma. 


Kommentarer

Postat av: Mainy Sundberg-Vitved

Publicerad 2015-04-08 11:20:57

Oh va mysigt. Jag ser fram emot att Clara ska bli så stor så jag kan gå på bio med henne. O va söta era barn är. Ser så lugna o harmoniska ut. Där har ni lyckats bra. Kramar till er

Svar: Förstår att du ser fram emot det. Det är så fantastiskt att umgås även på dessa typer av speciella aktiviteter. Haha tack Mainy, lugna vet jag inte om jag kan skriva under på men de är i alla fall trygga. Två riktiga vildingar.
Elin Rhöös

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela