duochjagemil.blogg.se

Vår gemensamma resa- Du och jag Emil

Jobbig natt

Publicerad 2013-10-12 23:13:02 i Allmänt,

Igår åkte vi alla till Trollhättan då jag skulle vidare till Göteborg idag för jobb och Niklas kan få lite egentid trots att jag jobbar. 
Bilresan gick superbra. Emil var nöjd och belåten och det var endast sista biten som krävde lite underhållning, men det var snarare en följd av hunger än uttråkning. 
Natten blev dock raka motsatsen. Emil bjöd på värsta natten sedan hans födelse. Var vaken riktigt sent, missnöjd och tokledsen. Sin säng. Vaknade sedan flera ggr per timme och ville upp alldeles för tidigt. Slutade med att han fick komma upp i vår säng och efter mycket bök och stök somnade han mellan oss. Detta var första gången sedan han var en månad som han somnat i vår säng. Jag har verkligen saknat att sova brevid min lilla prins så trots lång poeriod att hitta en sovställnng och komma till ro var det fantastiskt mysigt och värt den lilla sömn jag fick sova inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela