duochjagemil.blogg.se

Vår gemensamma resa- Du och jag Emil

Emil har blivit så stor...

Publicerad 2013-10-08 18:35:25 i Allmänt,

Tänk vad snabbt de växer.
Emil förstår nu oerhört mycket. Han hämtar saker och lägger tillbaka dem när vi säger att han ska göra det.
Han älskar att vara ute och hämtar sina skor så fort vi klär oss på morgonen. Gör jag det innan jobbet hämtar han sina skor och ska med och detsamma om Niklas kilar iväg till gymmet.

Han springer till badrummet när vi frågar om han ska borsta tänderna och springer till sin stol och slår på den i en demonstration att han vill upp och ha mat när vi lagar mat.

Han hänger helt enkelt med:). 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-10-12 11:08:48

Så härligt att höra hur han utvecklas. Det måste vara så härligt att få vara med om det. Jag önskar jag kunde vara med mycket mer.

Ser fram emot att komma och hälsa på om två veckor!

KRAM

Svar: Ja det är fantastiskt! Att de förstår så mycket redan hade jag aldrig kunnat tro. Stor glädje han ger oss varje dag. Önskar du bodde närmare! Kram
Elin Rhöös

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela